Monday, July 7, 2014

එහගෙදර ඇන්ටි


මගේ නම දිල්ෂාන්. මට වයස 18යි. අපේ ගෙදර එහාපැත්තෙ ඉන්නේ ලස්සන ඇන්ටි කෙනෙක්. මාර ලස්සනයි. තැන දෙක මාර ලොකුයි. වයස 38 විතර ඇති. marry කරලා නෑ. සමහර වෙලාවට මම එහෙ යනවා. ඒ ඇන්ටි ගොඩක් හොදයි.

එක දවසක් ඇන්ටි මට කතා කරා. අපේ ගෙදරත් කවුරුත් හිටියේ නෑ. ඉතින් මමත් දොරවල් වහලා ගියා ඇන්ටිලගේ ගෙදර. ගෙ හරි ලොකුයි. මාලිගාවක් වගේ. මම ගිහින් දොරට තට්ටු කරා. ඇන්ටි දොර ඇරියා. 

ඇන්ටි ඇදගෙන හිටියේ කොට සායකුයි රතු පාට ස්කිනියකුයි. මම ගියා ඇතුලට. ඇන්ටි මට ගෙනල්ලා දුන්නා cool drink එකක්. මම එක බිලා t.v. එක බල බල හිටියා. ඇන්ටිත් ඇවිල්ලා t.v. බල බල හිටියා. 
ඉතින් මම ඇහුවා ඇන්ටිගෙන් මොකටද මට එන්න කිව්වේ කියලා. ඇන්ටි හිනා වෙලා කිව්වා ටිකක් ඉන්නකෝ කියලා. 

ඊට පස්සේ ඇන්ටි එයාගේ room එකට ගියා. ඊට පස්සේ මටත් එන්න කිව්වා room එකට. මම ඩිම් උනා. ඉතින් මමත් ගියා. 

ඊට පස්සේ ඇන්ටි කිව්වා එන්න ඇවිත් ඉදගන්න කියලා එයාගේ bed එකෙන්.ටික වෙලාවක් අපි කතා කර කර හිටියා. ඊට පස්සේ ඇන්ටි මගෙන් ඇහුවා sex වලට කැමතිද කියලා. මම හිනා උනා. ඇන්ටි මගෙන් ඇහුවා ඔයා sex කරලා තියනවද කියලා කාත් එක්ක හරි. මම කිව්වා නැ කියලා. 

මෙන්න බොලේ ටික වෙලාවකින් ඇන්ටි මට ටික ටික ලං වෙනවා. දැන් මගේ මල්ලි හොදටම නැගලා. ඊට පස්සේ ඇන්ටි මගෙන් ඇහුවා අපි sex කරමුද කියලා. මම කිව්වා හා කියලා. 

ඊට පස්සේ මම ඇන්ටිත් එක්ක තොල දාන්න පටන් ගත්තා. විනාඩි 5ක් විතර අපි තොල දැම්මා. මටනම් මාරයි. ඊට පස්සේ මම ඇන්ටිගේ මුණ kiss කරගෙන ගියා.

ඊට පස්සේ මම ඇන්ටිගේ ස්කිනිය ටික ටික ගලවන්න පටන් ගත්තා. දැන් මේකිගේ bra එක විතරයි තියෙන්නෙ. ඊට පස්සේ මේකිගේ සාය ගලවන්න පටන් ගත්තා. දැන් මේකි ඇදන් ඉන්නේ bra එකයි pantiයයි විතරයි. 

දැන් මම bra එක ටික ටික ගලවන්න ගත්තා. මම ඉස්සෙල්ලත් කිව්වනේ, මේකිට මාර තනයක් තියෙන්නේ. එල්ලෙනවා ජම්බු ගෙඩි දෙකක් වගේ. 

ඊට පස්සේ මම මේකිගේ තැන දෙක සුප්පු කරා. ඊට පස්සේ ටික ටික මේකිගේ pantiya ගලවන්න ගත්තා. මේකිට jus ගිහිල්ලා. මම ඉතින් ඒවා හොදට සුප්පු කරා. 

මම කිව්වනේ මේකි marry කරලා නැ කියලා. එක හින්දා මේකිගේ පෙට්ටියත් තවම කැඩිලා තිබුනේ නෑ. මම ඉතින් පරක්කු වෙන්නේ නැතුව වැඩේට බැස්සා. 

පලවෙනියෙන් හිමිට ඇතුලට දාන්න ගත්තා. ඊට පස්සේ හයියෙන් කරන්න ගත්තා. දැන් නම් මාරයි. 

මට දැන් යන්න ලගයි. ඊට පස්සේ මම එලියට අරගෙන මේකිගේ මුනට දැම්මා කැරි ටික. මේකි ඒවා ඔක්කොම බිව්වා. ඊට පස්සේ මම කිම්බ හොදට සුප්පු කරා. දැන් මේකි කෙදිරි ගානවා. මම දැනගත්තා මේකිට යන්න ලගයි කියලා. ඊට පස්සේ මම තවත් හයිය්ර්න් දිව දාන්න ගත්තා. මේකි දැන් කෙදිරි ගානවා හොදටම. මෙන්න බොලේ එක පාරටම ආවා මේකිගේ jus ටික. ඊට පස්සේ මම ඒවා බිව්වා. ඊට පස්සේ මම මේකිව ආයෙ kiss කරා. ඊට පස්සේ මම යන්නම් කියලා ආවා.

No comments:

Post a Comment