Monday, July 7, 2014

ගෙහානා


මගේ නම ගෙහානා.වැඩ කෙන්ගන් පුද්ගලික ගුවන්විදුලි නාලිකාවක.මගේ මහත්තයා international magazine එකක photographer ගකගනක්.එයා වැඩිපුෙම කගේ ලංකාගේ modelling කෙන අයගේ photo ගැනිමයි.ගමයා අළුත් modelling ගකගනක් ගේ ගවද්දි ගහොය ගහොයා හිටිගේ.ඒත් ඒ magazine එගකන් ගහොයපු විදිගේ ගකගනක් ලැබුගන් නෑ.අන්තිමට husband මට කිේවා ඔයා කැමතිද?
 කියලා.ගමොකද මම ගගොඩක් උස ඒ හා සමාන මහතක් තිගයන ගකගනක් නිසා.මමත් කැමති වුනා ගමොකද ඒ magazine එක ලංකාවට කවෙදාවකත් ලැගෙන්ගන් නැති නිසා.අන්තිමට මම ඒ photo වලට මම
ගෙනී හිටියා.ඒ photo දැකපු ඒ magazine එගක් principal series photographer (ප්ෙධාන
ශ්ගේණිගේ ඡායාරූෙ ශිල්පියා) ෙවා ස්තුති කෙලා එවලා තිබුනා.ඒ photographerගේ නම එඩ්වඩ් ඒත් එයාට වැඩි ගදගනක් කතා කෙන්ගන් එඩී කියලා.එඩී ටත් මගේ photo ගැනීමට අවශ්ය ගවලා තිබුනා. ඒ නිසා එයා ලංකාවට එන විත්තියද දන්වා තිබුනා.එඩී ලංකාවට ආවා.එයාගේ හැඩරුව කිේගවොත් අඩි 6 කට වඩා උස ගහොද පිරිපුන් අතෙය තිගයන handsome ගකගනක්.ඒ වගේම එයාගේ ෙැල්මත් මාෙ sexy එයාත් මගේ අඟ ෙසඟ වලට වශී ගවලා වගේ හිටිගේ. එඩී මාව ගකලින්ම ඉස්ගසල්ලම එක්කගගන ගිගේ ඇඳුේ ගන්න shop එකකට.ඒගක්දි ඇඳුේ ගත්රුගවත් එඩීම තමයි.ඒ ඇඳුේ ගගොඩක් ගකොට වගේම තද ඒවා තමයි ගතෝෙලා ගත්ගත්.ඇඳුේ වලටත් බිල ගගවපු එඩී මාවත් කාගේක නේගගගන ගිගේ මීගමුව ෙැත්ගත් තිගයන ගෙොඩි ගහොගටල් එකකට.ඒ ගහොගටල් එකට අයත් ගෙොඩි කැලෑවක් තිගයනවා.ඒ ෙැත්තට ගවන්න කොනත් තිගයනවා.අපි ඒ කොනා අතරින් කැගල් ඇතුලටම ගවන්න තිගයන කොනාවක් තමයි එඩී order කගල්.අපි ගදන්නා ඒ කොනාවට ගියා.කොනා ගදකක් අතෙ දුෙ 500 m විතෙ තිගයනවා. ඒ එක්කම අපිටsoft drink එකක්ද ලැබුනා.ඒකත් බිේවම මට එඩී ඇඳුේ ටිකක් ගතෝෙලා ඇඳ ගන්න කියා එළියට ගියා.ඒ අතගේ ෙටි තිගයන ෙෑන්ටි ෙවා තිබුනා.මමත් ඉතින් ඇදන් ආපු ඇඳුේ ඔක්ගකොම ගලවලා දාලා අළුත් ඒවා අදින්න ගත්තා.මුලින්ම ඇන්ගද් ෙෑන්ටිය.ඒක යන්තන් ඉස්සෙහ විතෙක් වැගහන පුංචි තිගකෝණාකාෙ කෑල්ලක් විතෙයි තිගයන්ගන්.ගහොද ගවලාවට මම shave කෙලා තිබුගන් නැත්නේ මයිල් ෙවා ගප්නවා.ඒවගේම හුත්ගත් ගතෝල් ෙවා පිටට ගහොදට ගප්නවා.bra එකත් එගහමයි.ඒකත් තගන් nipple එක විතෙක් වැගහන එකක්.මගේ breast ටිකක් ගලොකු නිසා ඒක ඇන්දම තන් ගදක ගහොදට කැපිලා ගප්නවා.skirt එක tight එගකන් තට්ටේ එගහම සෑගහන්න කැපිල ගප්නවා.මම ඇදලා ඉවෙගවනවාත් එක්කම එඩී ආවා.ඇවිත් මගේ ගකොණ්ඩය හැදුවා.මම උඩට ඇදලා හිටිගේ ස්කිනියක්. මමයි එඩී ගදන්නා කොනාගවන් එළියට ඇවිත් ඒ කැළෑව වගේ හරියට ගියා.ගිහින් එක ගහක් මුලින් මම තියලා එක එක ඉරියේවල මම තියලා photo ගත්තා.ඒ අතෙතුගේ එඩී මගේ feeling ඇවිස්ගසන විදියට තමයි ඉරියේ ගවනස් කගල්.ඊට ෙස්ගසේ මගේ ස්කිනිය ගැගලේවා.මගේ ගලොකු breast දැකලා එඩීට හිනා ගියා.bra එක පිටින් photo අෙන් ඉවෙ ගවලා tight skirt එක ගලවන photo ගත්තා.ඒක ගත්ගත් පියවගෙන් පියවෙ.දැන් මගේ ඇගේ ඉතුරුගවලා තිගයන්ගන් panti bra විතෙයි.දැන් එඩී මාව එකඑක ෙැත්තට හගෙෝ හගෙෝ photo ගන්නවා.ඒ අතගේ මගේ ඇග ගහොදට අතගානවා.මටත් feeling ගහොදට
ඇවිස්සිලා.මගේ නංගිගගන් juice ගලනවා ඉවෙයක් නැතිව.ඒක එඩී ෙවා දැක්කා.මගේ bra එකත් ගලවලා photo ගත්තා.දැන් ෙෑන්ටිය විතෙයි.අන්තිමට ෙෑන්ටියත් ගලවලා දැේමා.දැන්නේ මට ඉන්නට ෙැරි තෙේ.ඒ තෙේ ආශාවන් ඇතිගවලා.එඩීගේ ගගොගෙෝසු අත් ගදගකන් මාව අල්ලපු විදියට. එඩී මාව ඒ ගහක අත්තක් උඩ වාඩි කෙවලා කකුල් ගදක ඈත් කෙලා දිව දැේමා හුත්තට.ඒ ගවලාගේ මට හරියට දැනුගන් මගේ සියළු ෙලාගෙොගෙොත්තු ඉෂ්ට වුනා වගේ හැගීමක්.මමත් එඩීගේ ඔළුගවන් අල්ලලා තව තවත් තද කො.එයා මගේ clitoris එකත් ගලව කනවා.ඒ ගවන ගකොට මට අත්ත උඩ ඉන්න ෙැරි තෙේ ගවලා හිටිගේ.ඒත් එයා මගේ මෑ ඇගට් ගලව කන එක නවත්නගන් නෑ.සමහෙ ගවලාවට ඒක යන්තමට හෙනවා.නැත්තේ උෙලා අදිනවා.මට යන juice ඔක්ගකොම එඩී ගෙොනවා.නිකන් දිේය ගලෝගකට යනවා වගේ දැගනනවා.මමත් ඉතින් අත්ත තදින් එක අතකින් අල්ලගගන අනිත් අතින් එඩීව මගේ හුත්තට තියලා තද කෙගගන ඉන්නවා. මාව අත්ත උඩින් ෙස්සවපු එඩී මගේ lips kiss කෙන්න ගත්තා.එයා kiss කෙන ගමන් දිව මගේ කට ඇතුලටම දාලා විදුරුමස් දිව ෙවා කිස් කෙනවා.මට එඩීගේ penis එගක් උණුසුම ගහොදට මට දැගනනවා.මමත් ඉතින් අත ෙහලට යවලා penis එක අල්ලන්න ගත්තා.එඩීට මගේ අවශ්යතාවය ගහොදට ගත්රිලාද ගකොගහද කළිසම ගලවලා දැේමා.එයා යටට ගමොකුත් ඇදලා නැති නිසා ඒක ගැස්සිලා ගියා.අේගමෝ ඒගක් දිග blue film වල දැකලා තිගයන ඒව වගේ ගලොකු යි.එගක් දිග අගල්8-10 විතෙ ඇති මහතත් අගල් 4 කට කිට්ටුගවන්න ඇති.මම ටක් ගලා එයාගේ එක නැවිලා කටට ගත්තා. ඒක කටට ගන්න ෙැරි තෙේ මහත් වුනත් ආශාවට කටට අෙන් උෙන්න ගත්තා.මම කටට ගන්න අතගේ එඩී මගේ තන් ගදක මිරිකනවා.මටත් දැන් ගත්ගෙනවා මගේ තන්ගදක උල්වීගගන එන විත්තිය.ගමොකද මට එගහම ගල්සිගයන් කන්ගදක උල්ගවන්ගන් නෑ.මගේ honeymoon එගකන් ෙස්ගසේ තමයි ගමගහම ගදයක් ගවන්ගන්.මගේ feeling දැන් උෙරිමයට ඇවිල්ලා.මට එඩිගේ එක ෙස්ස ගන්නකන් ඉවසිල්ලක් නෑ.මම ඉවසන්න ෙැරිම කැන එඩීඩ කිේවා fauk me
කියලා.එතගකොට මාව එතන තිබුන අත්තක් අල්ලගගන නැගවන්න කියලා ෙස්ගසන් ගහන්න හැදුවා.එයා මගේ හුත්ගත් එයාගේ තඩි ෙක තියලා ගහමින් ඇතුල් කො.මට අදික ගේදනාවක් ආවා. එඩීට ඒක ගත්රිලා මාව තුවායකින් ඔතාගගන අගප් ෙඩුත් අෙන් කොනා එක ඇතුලට ගියා.මට ඒ යනකේවත් ඉවසිල්ලක් නෑ.මම ඇතුලට ගියා හැටිගයම එයාගේ මල්ලිට ගතොල් සාත්තුවක් ගදන්න ෙටන් ගත්තා.ටික ගවලාවක් එගහම උෙද්දි ආයි මල්ලි නහෙ උළුප්ෙගගන ආවා.ගේ සැගේ මාව ඇගද් උඩුපිල්ලියන් අතට නිදි කෙවලා කකල් ගදක එඩීගේ උෙහිස් උඩට කකුල් ගදක ගත්තා.අෙන් මගේ නංගිට එයාගේ මල්ලිගගන් ගහමිහිට තට්ටු කො.එගහම කෙලා ඊට ෙස්ගසේ ක්රීේ වගයක් අෙන් එයාගේ එගකයි මගේ එගකයි ගෑවා.ගාලා ඉවෙ ගවලා ෙයිය තියලා තද කො.එතගකොටනේ කලින් තෙේ නැතත් ගේදනාවක් දැනුනා.ඒත් ටික ගවලාවක් යද්දි ඒ ගේදනාව නැතිව ගියා

No comments:

Post a Comment